ANUNT – NEGOCIERE FARA PUBLICARE PREALABILA A UNUI ANUNT DE PARTICIPARE – SERVICII EXPLOATARE FORESTIERA – 11.08.2023

ANUNT LICITATIE MASA LEMNOASA PE PICIOR (M.L.P) – 17.08.2023
august 3, 2023
ANUNT PUBLIC – AMENAJAMENT UP I MAIERUS
august 16, 2023

ANUNT

NEGOCIERE FARA PUBLICARE PREALABILA A UNUI ANUNT DE PARTICIPARE

-11.08.2023-

“Achizitie servicii de exploatare forestiera masa lemnoasa pana la drum auto forestier pentru un volum de 886,61 m.c.”

 

  1. Persoana juridică achizitoare Regia Publica Locala a Padurilor Maierus R.A., cod fiscal RO 30350806, cu sediul în Maierus, str. Nicolae Balcescu, nr. 3, telefon 0268.284.906, fax 0268.284.906, email achizitii_rplpmaierusra@yahoo.com, anunţă pentru data de 11.08.2023, orele 12:00, negociere fără publicare prealabilă a unui anunţ de participare, la sediul regiei, pentru: Achiziţie “Servicii de exploatare forestiera masa lemnoasa pana la drum auto forestier pentru un volum de 886,61 m.c.”
  2. Procedura de  atribuire: Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare;
  3. Locul principal de prestare: Padurile aflate in administrarea R.P.L.P Maierus R.A. – fondul forestier al Comunei Cata respectiv Comunei Racos;
  4. Natura serviciilor: 77211100-3 – Servicii de exploatare forestieră;
  5. Cantitatea servicilor: Conform documentatiei descriptive – 2 loturi cu un volum brut total de 886,61 m.c.;
  6. Valoarea estimată totală a contractului: 105402,56 lei fara T.V.A;
  7. Durata contractului: Conform autorizatiilor eliberate de R.P.L.P. Maierus R.A. si graficul de esalonare din anexa nr.1 la contract, detaliat pe fiecare partida in parte;
  8. Nu se acceptă oferte alternative;
  9. Documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei de către orice operator economic se poate obţine de la sediul R.P.L.P MAIERUS R.A sau de pe site-ul www.rplpmaierus.ro, sectiunea Licitatii;
  10. Data limită pentru depunerea ofertelor este 11.08.2023, orele 12:00. Ofertele vor fi depuse la secretariatul Regiei Publice Locale a Padurilor Maierus R.A., în plic închis cu mentiunea ,,A nu se deschide pana in 11.08.2023 ora 12.00”, limba de redactare a ofertei: limba romana.
  11. Depozite valorice şi garanţii solicitate (după caz)

Garantie de participare:                   da x nu  _

Garantie de bună executie:              da x nu  _

  1. Condiţii de participare:

Cerinta nr.1: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei:

Documentele justificative pentru respectarea prevederilor legale vor fi:

  1. a) Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat – bugetul de stat, la momentul prezentarii;
  2. b) Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul local, la momentul prezentarii;
  3. c) Cazierul judiciar al operatorului economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv;
  4. d) dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.

Cerința nr. 2: Ofertantii, asociatii, tertii sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.59-60 din Legea 98/2016 Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.59-60 din Legea nr.98/2016 – se depune de catre toti participantii la procedura (operator economic care depune oferta in mod individual sau in asociere, subcontractant sau tert sustinator) pana la data limita a depunerii ofertelor.

Nota: persoanele cu functie de decizie si implicati in procesul de achizitie din cadrul AC sunt:

  1. Ing. BORDAS Florin Mihai, avand functia de Inginer Silvic – Director-Sef Ocol;
  2. Ec. IORGA Marius Ioan, avand functia de Economist – Contabil Sef;
  3. Ing. DOGARU Gabriel Nicolae, avand functia de Inginer Silvic– Responsabil Productie, Mecanizare;
  4. Ing. DRAGOI Radu Constantin, avand functia de Inginer Silvic – Responsabil Achizitii;
  5. Tehn. MESZAROS Gabor, avand functia de Tehnician silvic – Responsabil Paza, P.S.I, S.S.M, Protectia Padurilor si Drumuri Forestiere;
  6. Ing. CIOLAN Matei Nicolae, avand functia de Inginer Silvic – Responsabil Cultura si refacerea padurii si Fond forestier;
  7. Ec. RAPEANU Radu Stefan, avand functia de economist – Contabil;
  8. Dr.Ing. ENACHE Leonard Nicolae, avand functia de Inginer Silvic – Sef Distr. I;
  9. Ing. SZABO Ladislau, avand functia de Inginer Silvic – Sef Distr. II;
  10. Ing. APREOTESEI Gheroghe, avand functia de Inginer Silvic – Sef Distr. III;

Declaratie pe proprie raspundere (completare FORMULARUL 4)

  1. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:

Cerința nr. 3: Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.

Modalitatea de îndeplinire: După aplicarea criteriului de atribuire, se va prezenta Certificatul constatator eliberat de către Oficiul National al Registrului Comerțului. Datele prevazute în certificat trebuie sa fie reale/actuale la data de prezentare a documentului. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de către ONRC.

NOTĂ: În lipsa înregistrării la ONRC (persoane fizice române, persoane fizice / juridice străine), sunt acceptate documente echivalente care să dovedească o formă de înregistrare / atestare / apartenență profesională adecvate în raport cu obiectul contractului.

Cerința nr. 4: Operatorii economici trebuie sa detina Atestat pentru executarea seriviilor de explotare forestiera emis in baza „Ord. M.M.A.P. nr. 1330/01.09.2015 (inclusiv anexe la zi),  respectiv Cazier tehnic de exploatare aprobat prin ,,Ord. M.M.A.P. nr.  280/2004’’. Informatiile cuprinse in certificatul de atestare trebuie sa fie reale/actuale la data prezentarii acestuia.

Modalitatea de îndeplinire:

Certificat de atestare emis in baza „Ord. M.M.A.P. nr. 1330/01.09.2015, pt. Aprobarea Regulamentului privind organizarea, functionarea si componenta Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestiera, precum si criteriile de atestare pentru activitatea de exploatare forestiera. Informatiile cuprinse in certificatul de atestare trebuie sa fie reale/actuale la data PREZENTARII (art. 196 din Legea 98/2016). Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate, respectiv documentele echivalente, emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor.

– Cazier tehnic de exploatare a masei lemnoase, document cu regim special, model si continut aprobat prin Ordin 280/2004. Informatiile cuprinse in cazierul tehnic de exploatare trebuie sa fie reale/actuale la data PREZENTARII (art. 196 din Legea 98/2016). Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate, respectiv documentele echivalente, emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor.

  1. Capacitatea tehnica si/sau profesionala:

Cerința nr. 5: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal cu pregatire in domeniul explotarii, angajati ai societatii, necesar pentru executarea lucrarilor de explotare forestiera, dintre care minim:

– 1 Tractorist – Atestat/Acreditat;

– 1 Fasonator mecanic (Drujbist) – Atestat/Acreditat;

Modalitate de îndeplinire: In urma solicitarii autoritatii contractante adresate ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, la finalizarea evaluarii ofertelor, acesta va prezenta documente justificative pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, astfel:

– Copie contracte de munca sau echivalent, extras REVISAL, diplome/atestate si/sau alte documente relevante. Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data prezentarii acestora.

  1. Ofertele vor fi deschise în data de 11.08.2023 la sediul Regiei Publice Locale a Padurilor Maierus R.A., începând cu orele 12:00. Negocierea ofertelor se va face în data de 11.08.2023 la sediul R.P.L.P MAIERUS R.A. incepand cu ora 12:00.

Persoanele admise să asiste la deschiderea ofertelor sunt ofertanţii sau persoanele împuternicite ale acestora si membrii comisiei de negociere.

  1. Modalităţile principale de finanţare şi plată: Buget.
  2. Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2011 (dupa caz).
  3. Ofertantul va depune: Oferta în conformitate cu prevederile documentaţiei de atribuire.
  4. Valabilitatea ofertei: 90 zile de la data deschiderii ofertelor.
  5. Criteriul de atribuire a contractului este: “preţul cel mai scăzut”.
  6. Departajarea ofertelor in cazul in care 2 sau mai multe oferte au acelaşi preţ se va face astfel: Ofertanţilor respectivi li se va solicita o nouă propunere financiară în plic închis, reintrand la reofertare imediat dupa deschiderea ofertelor sau in cazul in care la momentul inceperii negocieri, in sala nu se afla nici un reprezentant din partea operatorului/ilor economic/i, reofertarea se va face in scris, in plic inchis in maxim 1 zi lucratoare. În acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a cărui noua propunere financiară are preţul cel mai scăzut.
  7. Organism competent pentru procedurile de mediere: Comisia Nationala de Solutionare a Contestatiilor, Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania,
  8. Nu a fost publicat anunţ de intenţie.

0. ANUNT SITE – AVIZIER

6. Instructiuni pentru ofertanti

3.2 Lista licitatie – Servicii exploatare

3.3 APV-uri + Harti

4. Formulare

5. Model Contract+Esalonare