

CONDIȚII SPECIFICE CARE TREBUIE ÎNTRUNITE DE CANDIDAȚI
ADMINISTRATOR A (1 post):
a) să fie autorizați ca auditori financiari și să fie înregistrați în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția sau să dețină experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative;
b) să aibă studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă și experiență în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al regiei de minimum 7 ani.
ADMINISTRATOR B (4 posturi):
a)să aibă studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licenţă și experiență în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al regiei de minimum 7 ani.
CRITERII DE SELECȚIE
Criteriile de selectie sunt diferențiate în următoarele grupe:
Competențe – competențe specifice sectorului de activitate a întreprinderii publice, competențe profesionale de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice, aliniere cu scrisoarea de așteptări;
Trăsături – reputaţie personală şi profesională, integritate, independență, expunere politică, rigoare, orientare către rezultate, capacitate de sinteză;
Alte criterii – rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrisuri în cazierul fiscal și judiciar, diveristate de gen.
MODALITATEA DE EVALUARE
Evaluarea candidaților se face prin metoda analizei documentelor din dosarul de candidatură, metoda analizei informațiilor suplimentare față de cele din dosarul de candidatură solicitate de comisa de selecție și nominalizare, în scris, pentru a revizui, îmbunătăți și valida acuratețea punctajului, metoda analizei declarației de intenție, metoda verificării referințelor oferite de candidați, metoda verificării activității desfășurate anterior de candidați, metoda observării comportamentale a candidaților pe parcursul interviului organizat de Comisia de selecție, prin raportare la Profilul Consiliului de Administrație, Profilul Membrilor Consiliului de Administrație și prin raportare la indicatorii ce descriu competențele care sunt criterii de selecție a candidaților conform documentelor anterior menționate, metoda integrării rezultatelor analizei declarațiilor de intenție formulate pe baza Scrisorii de Așteptări de către candidați și metoda interviului organizat având în vedere dosarul de candidatură, profilul candidatului, profilul consiliului, declarația de intenție a candidatului.
Modul de derulare şi planificarea etapelor procesului de selecţie, precum şi conţinutul dosarului de candidatură sunt prezentate în detaliu pe paginile web www.comunamaierus.ro, www.rplpmaierus.ro, www.pluri.ro și www.ejobs.ro.
Dosarele de candidatură vor fi, în mod obligatoriu, depuse până la data de 27.10.2025 atât pe suport de hârtie la Registratura Primăriei Comunei Măieruș, situată în Str. Nicolae Bălcescu, nr. 2, cod poștal 507120, Comuna Măieruș, Jud. Brașov, cât şi în format electronic la adresa 109@pluri.ro, așa cum este prezentat în instrucțiunile de depunere a candidaturii postate pe paginile web menționate anterior.
Anunt selectie CA RPLP Maierus RA