ANUNT ACHIZITIONARE
Servicii de exploatare forestiera masa lemnoasa toate fazele pana la D.A.F
- Persoana juridică achizitoare Regia Publica Locala a Padurilor Maierus R.A., cod fiscal RO 30350806, cu sediul în Maierus, str. Nicolae Balcescu, nr. 2, telefon 0268.284.906, fax 0268.284.906, email achizitii_rplpmaierusra@yahoo.com, anunţă pentru data de 13.09.2018, orele 12:00, negociere fără publicare prealabilă a unui anunţ de participare, la sediul regiei, pentru Achiziţie “Servicii de exploatare forestiera”
- Procedura de atribuire: Negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare;
- Locul principal de prestare: Padurile aflate in administrarea R.P.L.P Maierus R.A. – fondul forestier al Comunei Maierus;
- Natura serviciilor: 77211100-3 – Servicii de exploatare forestieră;
- Cantitatea servicilor: Conform Documentatiei descriptive – un volum brut total de 1067 mc;
- Valoarea estimată totală a contractului: 105761,04 lei fara T.V.A;
- Durata contractului: pana la sfarsitul anului in curs;
- Nu se acceptă oferte alternative;
- Documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei de către orice operator economic se poate obţine de la sediul R.P.L.P MAIERUS R.A sau de pe site-ul www.rplpmaierus.ro, sectiunea Licitatii;
- Data limită pentru depunerea ofertelor este 13.09.2019, orele 09:00. Ofertele vor fi depuse la secretariatul Regiei Publice Locale a Padurilor Maierus R.A., în plic închis cu mentiunea ,,A nu se deschide pana in 13.09.2019 ora 12.00”, limba de redactare a ofertei: limba romana.
- Depozite valorice şi garanţii solicitate (după caz)
Garantie de participare da _ nu x
Garantie de bună executie da x nu _
- Condiţii de participare:
Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei:
Operatorii economici vor depune alaturi de propunerea tehnica, oferta financiara, formulare si urmatoarele documente:
- a) Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat – bugetul de stat, la momentul prezentarii;
- b) Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul local, la momentul prezentarii;
- c) Cazierul judiciar al operatorului economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv;
- d) dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.
Ofertantii, asociatii, tertii sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.59-60 din Legea 98/2016 Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va depune documentul justificativ, respectiv Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.59- 60 ( a se vedea sectiunea formulare) din Legea nr.98/2016 se depune de catre catre toti participantii la procedura ( operator economic care depune oferta in mod individual sau in asociere, subcontractant sau tert sustinator) odata cu restul documentelor pana la data limita a depunerii ofertelor.
Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt:
- Ing. BORDAS Florin Mihai, avand functia de Director-Sef Ocol.
- Ec. IORGA Marius Ioan, avand functia de Contabil Sef.
- Ing. RADEANU Gheorghe, avand functia de Inginer Silvic.
- Ing. DRAGOI Radu Constantin, avand functia de Inginer Silvic/ Responsabil achizitii.
- Tehn. MESZAROS Gabor, avand functia de tehnician-Paza si Protectie.
- Cont. RAPEANU Radu Stefan, avand functia de Contabil.
- Dr.Ing. ENACHE Leonard Nicolae, avand functia de Inginer Silvic – Sef Distr. I
- Ing. SZABO Ladislau, avand functia de Inginer Silvic – Sef Distr. II
- Ing. APREOTESEI Gheroghe, avand functia de Inginer Silvic – Sef Distr. III
- Ing. DOGARU Gabriel Nicolae, avand funcita de Inginer Silvic – Resp. Mecanizare
B). Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.
Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei:
– Operatorul economic va depune certificatul constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta.
– Certificat de atestare emis in baza „Ord. M.M.A.P. nr. 1330/01.09.2015, pt. Aprobarea Regulamentului privind organizarea, functionarea si componenta Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestiera, precum si criteriile de atestare pentru activitatea de exploatare forestiera.
– Cazier tehnic de exploatare a masei lemnoase, document cu regim special, model si continut aprobat prin Ordin 280/2004.
- C) Capacitatea economică şi financiară:
Nu se solicita.
- D) Capacitatea tehnică:
– Experienta similara nu se solicita
Prin prezentarea atestatului de exploatare mentionat anterior, se va demonstra si capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic, intrucat documentele depuse pentru obtinerea acestui atestat sunt cu privire la: personal de specialitate pentru coordonarea tehnică a activităţii de exploatare forestieră, situaţia privind asigurarea cu utilaje proprii specifice activităţii de exploatare forestieră, situaţia volumului de lemn pe picior recoltat, pentru care a primit autorizaţie de exploatare în perioada ultimei atestări/reatestări, calculul capacităţii anuale pentru activitatea de exploatare a masei lemnoase, etc.
Se va completa declaratia privind utilajele, instalaţiile şi echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului;
- Ofertele vor fi deschise în data de 13.09.2019 la sediul Regiei Publice Locale a Padurilor Maierus R.A., începând cu orele 12:00. Negocierea ofertelor se va face în data de 13.09.2019 la sediul R.P.L.P MAIERUS R.A. incepand cu ora 12:00.
Persoanele admise să asiste la deschiderea ofertelor sunt ofertanţii sau persoanele împuternicite ale acestora.
- Modalităţile principale de finanţare şi plată: Buget.
- Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici: Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2011 (dupa caz).
- Ofertantul va depune: Oferta în conformitate cu prevederile documentaţiei de atribuire.
- Valabilitatea ofertei: 90 zile de la data deschiderii ofertelor.
- Criteriul de atribuire a contractului este: “preţul cel mai scăzut”.
- Organism competent pentru procedurile de mediere: Comisia Nationala de Solutionare a Contestatiilor, Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania,
- Nu a fost publicat anunţ de intenţie.
7.4 INVITATIE DE PARTICIPARE FIRMA – ANUNT SITE
4. Documentatie descriptiva – Prestatii + APV
5. Fisa de date
6.1 Formulare
6.2 Contract Prestatii – Sablon